Äntligen fredag

Älska fredag!! Vaknade vid 12 idag tror jag, det var skönt att få sova ut efter gårdagens bravader.
Jag mötte upp Lovisa igår vid 7 tiden efter att jag hade varit uppe på gina och bytt mina lackleggings och lämnat tillbaks nyckeln. Vi gick hem till mig och började göra oss iordning, beslutsångest vad jag skulle ha på mig, som vanligt! Slutade med lackleggings, ett längre svart linne & skjortan och lovisas ankelboots. Snyggt! Sminkade lovisa, hon blev riktigt snygg i sotade ögon!! Började dricka och strax före halv 10 drog vi oss mot Lipz. Chillade där med ett par cider och efter en stund kom även Malin. Helt galen kväll! Haha, kul hade jag. Men idag mår jag som förtjänat. Blir mys med min Lovisa ikväll! Kanske några andra med, men vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0