19.19

Hämtade upp ida förut och åkte till min tandläkare. Jag går hos en ny tandläkare på Källstorp nu, trivdes inte med min förra! Den nya var skitbra, tyvärr hade jag ett hål. Har tendens till att få det jättelätt! Så jag fick en ny tid i Januari. Vi åkte ner till stan, tog en fika på Espressohouse och tjötade. Efter det drog vi hem till Ida för att fixa hennes hår. Skitsnygg blev bruden som numera är brunett! Mjau. Kom väl hem vid 4 tiden, sen dess har jag packat och sovit. Har varit sjuk hela denna veckan men idag har det varit extra kass, tråkigt eftersom jag åker imorgon! Men det blir till att knapra piller nu.. Ikväll skulle vi gått på bio men dissade det med tanke på att tönten hade träning tills halv 9, så vi ska iväg o hyra en rulle sen istället -mysigt.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0