Onsdag

yey! Ledig idag.. Mina planer för dagen vart väl egentligen att leka med Julia men hon kunde inte lösa bil. Istället ska jag passa Alessandro, gullungen! Vi tar nog en promenad eller ser på barnprogram.. Får se, ska bara passa han nån timme medans syrran e ute och fikar. Så han dyker väl upp här om en timme ungefär, kanske borde plocka iordning lite innan han kommer. Mina kläder ligger överallt! Ikväll ska jag mysa med O, blir nog någon film skulle jag tro. Mamma åkte till sin boy idag så nu e jag left alone tills måndag, SKÖNT!

Gårdagen spenderades på jobbet, som alla andra dagar. Vart ganska segt igår och en del att göra. Efter jobbet gick jag bort till D för att se på tv, vid 11 tiden drog jag mig hem igen. Mötte S utanför mig och vi tjötade lite sen körde hon hem mig till Lill-ida. Väl där kikade jag på skäckfilmen " Creep" med Lovisa, Ida och Andreas. Usch, jätteäcklig film. Efter den kollade vi några avsnitt av Little Britain, sen somnade jag i soffan och då vart det dags att gå hem. Lovisa & Andreas följde mig heela vägen, fett nice!


Nu: Duschen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0