Öhh, Fallens dagar?


Javisst, bokstavligt talat..

Gårdagen var super! Efter jobbet stressade jag hem för att göra mig klar för kvällen, blev klar runt 8 halv 9, drog mig bort & mötte Lovisa vid affären för att sedan knalla vidare upp till Sara där resten av tjejerna var + massa killar i saras klass. Drack och hade sköj,sen vid 10 drog vi oss hem till mig för att jag skulle byta outfit, självklart.. Sen drog vi oss bort till lipz, lite gött att stå på vip-listan när det vart sån kö.. Dansade och hade superkul där inne! Vid halv 1 var vi trötta och sugna på Langos, så jag Lovisa Sofia Ida och Jessica drog oss ner mot kanalen där "langos-grottan" ligger. På vägen dit frågade jag en kille om langos grejen fortfarande var öppen, " Ja, fast polisen som står där framme är påväg att stänga ner det". Nej jävlar jag ska ha langos tänkte jag och började springa, dock gick de inge vidare, för nån jävla sladd låg i vägen och jag flög ner på marken och skrapade upp handen och knäna. AJ! Men kul tyckte dom att det var, jag med efter en stund. För jag invigde Fallens dagar ganska bra.. Men öppet vart det iallafall & jag fick min langos som dock vart äcklig i år. Sen drog jag & sofia oss hem till mig för att söva!

Vaknade imorses och hade svinont i heeela kroppen. Mina händer, ben, lår och huvud. Baah! och nu är det dags att gå till jobbet, hur kul?

Kommentarer
Postat av: Becca

hade velat träffa dej med!

vi får ses någon annan dag tycker jag :)

2009-07-19 @ 19:34:21
URL: http://bbeccag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0