Monday

Nu vart det måndag, igen. Och det vart jobb för mig precis som vanligt, dock en väldigt lång dag.. Började vid halv 10 och slutade kvart över 7. Så hela kvällen har jag varit trött och bara slappat & ätit pizza med min mor. Fick reda på att D krockat idag, baah. Så gåre när man åker med tjejer som inte kan köra bil. Han blev dock inte så skadad, lite glas i armen och lite ont i nacken. Tur vart väl det! 

Helgen har varit riktigt bra, visst blev väl själva fallens dagar en flopp men festen Lill-da styrde i lördags vart inget fel på. Den gilla jag! Det var jag, tjejerna och lillans kompisar. Spelade ölspelet & "jag har aldrig", sköjsköj. När resten av gänget förutom jag carro & ida drog sig till Dead By April så stannade vi kvar och flippade till old-music, askul! Sen när vi inte längre kunde stå på benen ( pågrund av både alkohol & dans) så drog vi oss utåt. Blev en runda och lite nattmat sen drog jag & fancie hem till lillan igen. Där vart även Isabelle, sen kom Lollo&Andreas och några killar. Vid halv 6 tror jag att jag & Fancie drog oss hemåt, ni skulle sett hur stan såg ut, katastrof!! Som människor skräpar ner, tyckte änna synd om sopgubbarna som fick kratta upp all skit.

Söndagen var jag ledig, fett nice! Sov heeela dagen, det behövdes efter 3 dagars festande. På kvällen mötte jag upp Lillan, Sofia&Jocke och Lovisa. Vi gick ner till fallen för att kika EMD och det vart det sämsta jag sett. Visst att Danny e fett snygg men sjunga, vafan, skaffa egna låtar och sluta köra smörmusik - pojkband är såå 90 tal. Baah!
Vi gick istället upp på berget och satte oss & chilla. Sen vid 11 dök Oscar, pierre och hans flickvän upp oxå. Satt & myste och kollade de fina fyrverkerierna ihop. Sen vart det dags att knalla hemåt för idag vart det dags för jobb.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0