Kväll

Precis hemkommen! Idag har varit en riktigt bra dag.. Vad är bättre än att vara ledig?!

Sov ut imorses, vid 2 tiden kom S hit och vi satt på balkongen och chillade tills vi gick och mötte pappa för att få bilnyckeln. Drog oss ut till ö-by där jag fick köpt mig ett par skor och tog en fika med Lill-ida. Sen åkte vi hem igen! Efter en stund träffades vi igen för att spela kubb. Då vart även Dejv, Daniel och Lovisa med! Trevligt, trots att mitt lag förlorade 2 gånger. Idag vart jag inte lika bra som jag brukar! Haha som om jag någonsin är bra på kubb. Efter vi hade spelat två omgångar så följde jag med D hem en sväng, satt och tjötade och kikade på tv. Sen kom S och hämtade mig igen med de andra tjejerna i bilen. Vi gled runt en stund och nu är jag hemma! Trött som en katt. Ska nog gå och lägga mig nu, imorgon är det jobb från 12 till 7.

Love, Em


Kommentarer
Postat av: Sandra:D

drömmer mig tbx till mallis ibland =) KUUUUUUUUUUUUUUL!

2009-08-01 @ 18:50:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0