Helgen

I fredags spenderade jag min dag på jobbet för att sedan mysa med Lollo. Vi satt mest & tjöta och kollade någon film på tv, samtidigt som jag slingade håret och efteråt såg ut som en kyckling. Men jaja,life goes on. Natta får lösa det i veckan!
Igår vart det dags för jobb igen, halv 10 till 16! Nu har jag ÄNTLIGEN fått shoppa! Ett par ljusa jeans, lackleggings, jeanskjol, 2 tuniker, en väska, underkläder, en brun kort tröja och en svart stickad tröja, underbart! När jag kom hem ringde jag lillan och frågade om hon ville äta pizza med mig och visst ville hon det, Fancie följde oxå med. Vid 6 hämtade Oskar & Ida upp mig, vi for till G-torp. Hem till Natta för att jag skulle bli klippt, rakt hår precis som vanligt fast denna gången med lugg! whaa, förändring vart det iaf men nöjd är jag. Natta är alltid duktig.. Efter det drog vi oss hem till Julia för att sminka oss & göra oss klara för kvällen. Sen drog vi oss bort till Viktor på fest. Nice Nice, vart en chill fest men hemvägen vart nog roligast. Ida & Oskar som satt fram var nyktra, tänk er mig i baksättet, inte allt för nykter.. hihihi. Måste varit en plåga! Men Donken blev det för oss & det vart det godaste på länge.

Idag är jag schlapp, sovit hela dagen och ikväll vet jag inte vad jag orkar göra. Sova hade varit skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0