Hard work work

Sådär! Då har jag laddat upp lite bilder jag hade på mobilen.. Tog sig sin tid, så det är väl egentligen dags för bingen nu. Det är konstigt att jag inte är tröttare än jag är, har jobbat och stått i heeela denna veckan. Jobbar imorgon också, fast då har jag den goaste tiden, mellan 11 och 3 i odén. Där ska jag jobba hela sommaren, inget mer ute på överby om hon inte ringer in mig dit när det är mycket att göra. Skööönt, nära till jobbet och nära hem! Finns inga nackdelar med att bo mitt i stan..

Ikväll har jag myst med mina tjejer, käkat pizza och myst i min säng alla 4. Imorgonkväll har jag faktiskt inga planer för en gångs skull, funderar på att bara ta det lugnt. Laddar inför kommande veckan istället, FALLENS DAGAR! Då kommer både Jess och Mikissen hem, som jag har längtat..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0