Girls night

Mötte Lovisa & Ida vid 8 tiden för att hyra film, "Allt flyter" fick det bli. Sämsta filmen jag sett på länge! Så se den inte.. Efter det körde vi massagetåg, det är nog det bästa som finns! Vid 1 kom Elin & hämtade mig och lovisa, vi drog på en pony pony run run. Liiite pinsamt blev det när Elin & Lovisa ville åka förbi Lipz typ 4245 gånger när det var jag som satt på den sidan man syntes mest på. Baah! Men kul hade vi, sen fick elin leka svarttaxi och köra hem en full kille. Haha, det vart skoj. Pengar fick hon för det oxå! Nu är jag precis hemkommen, ligger och myser med Zlatan i sängen. Vet ni? jag tror att jag är ledig imorgon, chefen har inte hört av sig ikväll! Yey! Gud vad skönt det ska bli att sova ut och bara slippa tänka på jobb en dag. Hann aldrig städa rummet idag så det får bli morgondagens planer istället, kan ju inte säga att jag ser fram emot det. Men det är söndag och det är till för att städa och slappa!


Kommentarer
Postat av: Carro

ny blogg o grejer, nice :)!

2009-07-12 @ 10:11:26
URL: http://citrus.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0