En ledig dag

Helt underbart har det varit att bara vara hemma idag! Lovisa och jag möttes vid 7 tiden, kollade på priviledged och chillade. Vid 9 började det en bra film, kommer dock inte ihåg vad den hette men den handlade om pedofiler. Sofia kom oxå hit, vid halv 10 ungefär. Älskar att umgås med mina tjejer! Finns inget bättre.. Nu ligger jag här, ska väl kanske sova snart. Inte så jättetrött än men det kommer väl. Imorgon är det jobb som sagt, ska bli ganska kul! Kommer säkert en del roliga varor imorgon att packa upp, yey. Då kommer jag bli ännu mer sugen på att shoppa, men ingen shopping för min del fören nästa vecka då lönen glider in på kontot. HÄRLIGT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0