cravings

Det kliar i fingrarna, jättemycket! Jag måste shoppa nu nu nu.. Tur att lönen kommer imorgon så jag kan shoppa loss lite på jobbet. Hittat mig en stentvättad jeanskjol, en tunika, 2 väskor, 2 tröjor & ett par jeans. Men hälften ska jag handla på internet! Hoppas på att det kommer in något mer fint nästa vecka. Jag vill ha en skinnjacka oxå! Jättemycket. Tror jag ska önska mig det i födelsedags present. Fyller ju faktiskt år om bara nån vecka och en halv. Baah, 19 år? Hur kul.. Mellanålder är nog det värsta som finns.. Jag minns ju hur det var när jag var 17, som om det var så länge sen. Nä men ni förstår! Krogen hänger alla småttingar och systemet känns allt för långt borta.

Jag har jobbat idag, det vart sjukt mycket att göra! Dekoratören hade varit inne i nån timme imorses och gett oss en lång lista på vad som skulle göras. Som tur var hade vi inte mycket kunder idag och hann med det mesta förutom dagens varor, som jag snabbt gör imorgonbitti. Nu har jag precis kommit hem från Donken, gjorde M sällskap! Trevligt trevligt, hoppas du får det kul i Alanya nu; Flippa! ;D

Imorgon är det jobb som gäller igen, jobbar tyvärr hel-dag och det är jag väl inte allt för sugen på men vad ska man göra när det är dåligt väder? Då är jobb perfekt. Nu ska jag sova, häärligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0