Torsdag

Shit, veckorna bara flyger förbi! Känns som det var torsdag nyss.. Jaha, idag ska det jobbas! Börjar klockan 2 och slutar vid halv 7, då ska jag hem och göra mig iordning för att sedan gå till Lipzii med mina tjejer för lite dans. Kan aldrig få för mycket av lipz dansgolv, älskart! Dessvärre kommer stället krylla av 91or idag, men det e klart att de små liven är glada för att de har jullov, hade väl jag med varit. Haha, på lördag e det exakt ett år sedan jag och Lovisa var stenpackade på julbordssittningen, helt sjukt! Det var nog the time of my life. Jag Ida Oskar Lovisa Simon Julia och Sandra var hemma hos mig och förfestade, blev lite för mycket mintuu för min och Lovisas del. Julbordet börjar klockan 7 och vi är lite försenade, ramlar in på stället och ser att alla är spiknyktra och törra. Äh, vi livade upp stämningen! Tyvärr har vi väldigt många minnesluckor från den kvällen, speciellt Lovisa som somnade inne på toaletten. Haha! I like.

Vi hörs sen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0