Tonight's gonna be a good night

Hey bitches! Läget? Sorry att jag inte bloggade igår, hann inte! Slaggade över hos D natten till igår, gick hem vid ett tiden för att sedan göra mig iordning för att springa till jobbet. Jobbade mellan 14 och 19, fick dock inte ut kunderna ur butiken förens 10 över! Baah. När jag slutade så mötte jag upp Lovisa utanför, vi gick hem till mig för att göra oss iordning. Vi körde på spontan utgång på lipz, och det blev en grym kväll! Lipz kryllade av snygga Stockholmare, hmm, vet inte varför dock. Mjau sa jag bara! Haha, det blev drama igår, det vart någon som hade sprutat antingen tårgas eller nån sorts stinkbomb för alla på hela lipz börjde hosta som fan. Jag var ganska seg på att reagera iomed att jag har haft hosta i flera veckor, men kände jag hur jobbigt det blev att andas och det stack till. Så det blev panik där inne och vakterna kom springandes, de fick öppna nödutgångarna men sen försvann allt. Kändes lite gött att stå på dansgolvet o dansa när dörrarna var öppna. Haha! Jag & Lovisa gick väl hem vid 2 tiden, drog med nattmat hem till mig. Sen kom A hit, vi kollade på Paradise Hotel och sen söv vi, blev dock rätt sent så jag e aptrött idag. Planerna för dagen e att bara ta det lugnt och ikväll gå ut och äta med alla tjejerna eftersom att Ida fyller 19 år idag, Grattis! Ska lösa Stockholmbilderna nu, antar att ni e nyfikna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0