tjugonionde december

Give me a break! Är så trött på allt som handlar om nyår. Ge mig en flaska sprit så är jag nöjd! Allt har iallafall löst sig nu. Det blir middag hemma hos Jennifer med alla brudar+ Simon. Det kommer bli en bra kväll. Vi ska sedan kila över till mig för att festa vidare. Great! Ingen utgång i år, Lipz är världens flopp på nyår. Det är samma skit där varje gång. Dagen har varit bra, började jobba klockan 12 och slutade halv 8. Jobbade med jullen, my love. Alltid lika underbart! Mycket att göra dock, stod i kassan hela dagen. Baah!

Imorgon ska jag ut till överby för att panik-handla min dress, det är så det är när man jobbar och står i varje dag så man inte ens hinner köpa en sån i tid. Shoppade idag föresten, fick in görsnygga tshirtar på Gina. Ni ska få se imorgon efter jag har shoppat och varit på jobbet! Nu kilar jag över till Dejv. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0