This time baby i'll be bulletproof

Gosh, jag är helt sjukt bakis idag.. Gårdagen vart perfekt!

Dagen började med jobb ute på överby klockan 12, fick stå i kassan ända fram tills fyra. KUL! Vart på bra humör oxå så kunderna var nog nöjda;) Åkte sedan till Dejv för att hämta lite grejor, stannade kvar och pratade en stund oxå. Vart meningen att jag skulle med på Julbordet med hans jobb, men blev ngt fel vid bokningen så det blev inget med det. Det var lugnt för min del eftersom jag ändå tycker att julmat e sjukt skabbigt. Så jag gick hem, träffade Elin och vi gick upp till mig för att göra oss klara inför kvällen. Lovisa & Lillida dök upp efter en stund oxå. När vi var klara kom Kristian och Björn upp, vi drack och tjötade! Senare dök även David och Daniel upp. Vi drog oss bort vid 11 tiden, nice. Riktigt kul var det där inne, dansade typ hela kvällen. Vid 2 drog jag & elin och köpte nattmat, lovisa kom efter en stund oxå. Gick hem till mig. Men vid halv 4 gick jag och D och la oss och Elin somnade i soffan.

Idag sov vi till 12 typ, då vi vaknade av att Amy Diamond spelade utanför fönstret, de har ju gjort en skridskobana precis utanför mig och det var invigning för den idag. Så vi 3 satt och kikade på det en stund och sen låg vi framför tven hela dagen. Nu ska jag nog hoppa in i duschen strax och sedan vänta på att David ska höra av sig, vi ska åka till Donken och sedan hem till Kristian och se på film - mys!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0