Söndag

Då vart julen över! Äntligen..
Igår jobbade jag mellan 11 och 16, drog sedan till Överby med Lollo för att kolla lite snabbt innan de stängde. Hann köpa mig en BH, parfym och en tunika på en kvart, duktigt. Tänkte ta bild påT sen så ni får se! Hörde av en tjej på Lipz igår att hon läser min blogg och hon vill att jag lägger upp mer bilder;) Det ska jag väl kunna lösa för er mina kära. Drog iaf hem efter det, gjorde mig iordning och sprang bort t Lovisa. Där förfestade vi, Jag Lovisa IdaM David Kristian Björn och Tommy. Estelle kom även förbi en sväng! nice. Vid halv 12 drog vi oss bort till Lippan för att shaka loss. Vid 2 drog jag & Lovisa för att käka nattmat sen gick jag upp och sov hos D.

Varit där hela dagen och myst framför tven. Nu ska jag väl strax göra mig iordning för att gå bort till Ida för mys med henne och Lovisa.



Kommentarer
Postat av: Jessica Limont

Svar; ååh tack hjärtat! :D

2009-12-27 @ 17:14:09
URL: http://mrmrs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0