sick

Hello.
Åkte till Maxi för att handla med D igår vid 9 tiden, sen åkte vi hem till honom och kikade på tv. För en gångs skull fick jag se Paradise Hotel, wiee. Gick och la oss strax efter 12. Haha ni ska få se roligaste grejen som han gjorde igår, tog en bild påt. Hade bestämt mig för att sova ut idag, och det gjorde jag! Vaknade efter 12 och kände hur sjukt dåligt jag mår idag ass. Har huvudvärk, jätteförkyld och såklart har jag min hosta fortfarande(8onde veckan nu) hmm, inte normalt. Men det e skitsamma. Låg hemma i Davids lägenhet hela dagen, sjut död. Mår fortfarande väldigt dåligt så jag får se om jag kommer att orka jobba imorgon. Nu ska jag lägga mig o vila lite..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0