Myskväll

Igår gick vi på Saras dansuppvisning, GRYM var hon!! Synd att hon fick stå så långt bak bara.. Efter det följde Elin med mig hem en stund. Vid halv 8 drog hon sig till Sara och jag gick över till D. Tjejerna skulle festa, men jag vart inte sugen efter jag vart ute i torsdags. Så det fick bli myskväll för hela slanten & mysigt hade jag! Kikade på en massa progs innan vi drog till Hemmakväll för att köpa chips. Sen blev det Beck! En stund efter den somnade jag, vart sjukt trött.

Gick upp vid halv 10 tiden, sminkade mig och drog mig hemåt. Bytte outfit för att sedan dra mig bort och öppna på jobbet. Julia dök upp vid 12 tiden och jobbade med mig, finns det något bättre än när man jobbar med sina vänner? sjukt kul. Hade dock inte så mkt att göra idag så vi åt mest godis och chillade. Men målet slog vi iaf med dubbelt! Ballt. Drog mig bort till pappa och hans tjej dirr efter jobbet, klippte henne! Fick allt betalt;) haha. Nu e jag hemma och ska strax äta tacos med min mor. Ikväll blire nog bara lugnt här hemma, är trött! Imorgon e jag ledig, tack och lov för det. Resten av veckan blire massor med jobb!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0