Mys&jobb

Underbart att Erik vann! Men va fan vare för jävla brud han har skaffat sig då, står kvar på scenen och dansar -dumhövve. Sjukt pinsamt iaf! Var hemma hos Lovisa igår föresten, jag & alla tjejerna - gör mysigt! Vid 12 fick jag skjuts hem av Elin. Gick bort till D's lägenhet och duschade o gick sen o la mig, han kom väl hem vid 3 snåret. Han vart ju inte tyst vill jag lova, han hoppade i sängen, slickade mig i ansiktet och skrek "får jag en pyss" - baaah. Vid 10 gick jag upp idag, gjorde mig iordning och drog till jobbet. Blev ett kort pass idag. riktigt skönt. Nu ska jag äta middag, Kycklingwook med ris. Vid 4 drar vi och kikar på Sara's uppvisning på Hebeteatern, kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0