Min dag

Dissade myset hemma hos Ida igår, jag hade ingen ork till att gå dit. Så jag sket i att göra mig iordning och gick sleten över till D's place för att tjöta lite. Stannade över natten och kunde sova ut ända tills 12 idag. Gjorde mig sedan iordning och gick hem för att äta lunch. Sen drog jag mig till jobbet som började klockan 2 idag. Hektisk dag verkligen, folk är som skabbiga djur när det e rea, ni ska bara veta hur jobbigt det e för oss! Sjukt. Men jag fick iallafall stå i kassan från det att jag började tills stängning, så nu är jag helt slut i huvudet. Det jobbigaste av allt är när alla kiddows rensar sparbörsan, exempelvis idag när en tjej handlade för cirka 300 kronor, hon betalade med enkronor och tior. Tack hörru! Att jobba i butik handlar inte bara om att vara trevlig mot kunder och stå i kassan. Nävars, det är en hel del som händer! Träffar helt sjukt mycket olika sorters kunder. Idag hände en mindre rolig grej som jag tyvärr inte kan berätta om. Men det var det värsta jag har varit med om under min tid som "butiksbiträde" (cirka 2 år). Jätteläskigt var det iallafalll! Nog om det, mötte Sara T på en cigg utanför odén efter jobbet. Sen drog jag mig hemåt, har städat och grejat i mitt rum nu. Hörs senare eller imorgon.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0