Lite piggare

Idag mår jag lite bättre, men e ju inte direkt fullt frisk. Pallrade mig till jobbet ändå, vart alldeles för långtråkigt att bara ligga inne hela dagen igår. Eller jag var ute i 3 minuter, tiden det tar att gå från mig till David. Något han inte förstår är att när man är sjuk så vill man bli omhändertagen. Istället så fick jag laga mat åt honom, vad är det för stil då? Okej, jag gick ju med på det utan att han behövde tjata. Vi kollade på topgear, världens bästa bilprogram. Ja jag kollar faktiskt på det, okej jag följer det väl kanske inte men är det på tv så ser jag det gärna! Sjukt balla bilar med, skulle oxå vilja jobba med att få testköra bilarna så fort som dom gör - coolt. Sov över där och gick hem vid halv 12 tiden idag. Gjorde mig klar för att springa bort till jobbet kl 13. Så nu har jag ganska nyss kommit hem, för 45 minuter sen för att vara exakt. Idag ska jag bara ta det lugnt, se på mitt kära Paradise Hotel och hoppas på att Catja, Greta, Cimon och Andreas kommer på någon grym plan för att få ut skabb-Rami. Shit, jag är verkligen en trogen tittare till detta programmet, men så ska det vara. Sen blir det nog sängen ganska tidigt ikväll.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0