Julkänslor

hey bitcheeeees.
Hemma nu, efter en mycket lång dag.
Kilade över till David igårkväll, blev typ sängen dirr. Imorses gjorde jag mig iordning direkt efter våra bästa år, haha. Mötte upp Elin på torget, sen gick vi till stan. Shoppade mig ett par strumpbyxor och nagellack. Sen åt jag uppe på odén cafét innan jag började. Klockan 2 vart det dags, drog mig in på jobbet. Köpte en tröja att ha på mig, blev en blommig söt. Kul att 3 utav personalen hade på sig den idag, men det gjorde att vi i slutet av dagen bara hade 2 tröjor kvar - DEN NI! Jobbade fram till 7, sen shoppade jag mig en kjol oxå. Jättefin! Ska ta kort på allt jag har shoppat imorgon, kan ju vara lite kul för er (ironi). David hämtade upp mig utanför jobbet och vi drog ut till överby. Köpte julklapp till Alessandro och ett par skor till mig själv. Sen hämtade vi upp Hannah, och David släppte av oss utanför Strandgatan. Det var tyvärr fullt idag så vi gav Mejeriet en chans till - GÖR MYSIGT! Där åt jag tex mex tallrik, typ nachos men starkare. Godste jag ätit. Har ju testat det på Buddys, Butlers och Strandgatan men detta slog allt ass. Vid 10 drog vi oss hemåt och nu sitter jag här. Försöker komma på morgondagens outfit. Men det blir nog de nya strumpbyxorna, kjolen, mina nya dojjor och någon nice överdel. Måste ju vara lite julfin. Kanske löser rosettfrisyren imorgon oxå? Vi får se.  Julia jobbar imorgon oxå, MY LOVE!!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0