Juldagen

Mötte upp Elin utanför systembolaget vid 2 tiden igår, tjötade lite över en cigg. Sen gick jag upp till David, där såg det ut som fan! Killarna hade varit där och haft förfest så det förklarade ju saken. Så jag tog tag i det, hatar att gå och lägga mig när det ser ut så. Sen kikade jag lite på tv och öppnade ett paket som jag hade fått av hans mamma, sweet. Ansiktsprodukter från Loréal fick jag! Sen gick jag och la mig. Vi vaknade väl vid 12 idag ungefär, myste framför Ensam hemma 4, har faktiskt inte sett den innan. Alltid varit negativ till filmer som de byter skådespelare i. Men denna kändes ju inte direkt som en uppföljare till de andra filmerna. Mysig julstämning var det iaf i den. Vid 2 började vi göra oss iordning för att dra oss till OnOff som faktiskt hade öppet idag. Han fick köpt sig sitt Playstation 3 och fifa! Haha. Nu har jag nyss kommit hem, ska bara ta det lugnt nu på dagen. Äta lite julrester och sen ikväll ska jag träffa ida och Elin. Mysigt:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0