"Julafton"

Hej på er.
Ligger och myser i min säng nu. Har nyss tvättat bort sminket och smörjt in mig med mina nya ansiktsprodukter, sköönt. Idag har varit en bra fast stressig dag. Skyndade mig till jobbet som började klockan elva, slutade vid halv tre. Då var det meningen att David skulle komma och hämta mig för att åka ut till Överby och köpa julklappar. Meeen, han hade helt glömt bort att det var just idag jag skulle fira "jul" med min familj så han hade åkt till sin mamma i grästorp. Så där stod jag i panik, var redan en timme sen.. Men fick snabbt tag i bil och tog med mig Jennifer och Ida istället. Väl där stressade vi runt men hittade det jag skulle köpa. Alessandro: Tröja och Halsduk. Amanda: Hello Kitty velour tröja. Lucas: En ljusblå nalle puh velour dress. Sis: Trosor och armband. Andy: Nästrimmer. Åkte sedan hem till min syster. Åt middag, efterrätt och allt sånt. Sen körde jag Franck(systers kille) till honom där han och resten av killarna i familjen skulle spela poker. Vi tjejer stannade kvar hemma och kikade på robinson och myste - go kväll! Fick mig lite roliga julklappar: 2 rosa handdukar, presentkort på Åhlens, ett paket med spritflaskor i olika smaker, hårinpackning för brunt hår och ansiktsprodukter - KUL!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0