Julafton

Äntligen är det Julafton! Hade dock gärna haft lite finare väder, men vi har snön iallafall och det är väl det man vill på jul. Gårdagen var sjukt stressig. Började jobba klockan 12, slog in sjukt mycket julklappar och skrev hur många presentkort som helst. Vid 6 lugnade det ner sig, så jag började sänka ner alla smycken. Helt SJUKT vad jobbigt det var, hade en tjock bunt med olika siffor, skulle leta upp varenda nummer på smyckena. Var inte ens klar när jag och Julia stängde butiken vid 8. Så jag får fortsätta på lördag! Drog mig hemåt vid kvart över kanske, kom på att jag skulle hem till pappa. Så dit gick jag, fick pengar och han fick sina julklappar(parfym och duschkräm). Satt där en stund och tog ett glas vitt med dom. Sen kom David och hämtade mig eftersom han hade glömt att köpa julklapp till sin syster, haha. Så vi drog till Maxi och letade runt en kvart innan de stängde. Slutade med en lila mixer, sweet. Sen åkte vi hem till Kristian för att lämna en sak hos hans föräldrar. Men blev att vi stannade där en stund med dom, trevligt. Vid 11 släppte han av mig för att jag skulle slå in hans julklappar, sen gick jag över till honom. Hjälpte honom med hans julklappar och kikade lite på tv. Sen blev det sängen. Vaknade av en puss på kinden och " god jul fina du". Då kan man ju inte bli annat än glad. & han var som ett barn " ska vi öppna julklapparna nu?!" Haha. Så det gjorde vi, jag fick leta efter mitt paket som jag slutligen hittade i ugnen. Fick mig ett par höga vita Converse, YEY!!!! Precis vad jag ville ha. Han fick sig en Ralph Lauren plånbok, en randig tröja och några doftljus(endast för att han har tjatat om att jag ska ta med mig värmeljus dit och glömt det varje gång). Nu har vi nyss varit på Åhlens och köpt den sista julklappen till hans farmor, det blev en kakburk i glas. Så nu sitter jag här hemma och lyssnar på julmusik. Strax kommer Malin och Alessandro hit, MYS!

God jul på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0