Jobb

Javisst. Idag har jag jobbat, precis som alla andra dar.. Mellan 15 och 19 bara så det var lugnt. Nu e jag hemma, ska se på Anna Ankas jul strax och sen PH ;) Blir nog sängen tidigt ikväll, e ganska trött.

Gårdagen spenderade jag oxå på jobbet fast mellan 12 och 15, sen gick jag över till Dejv som påstår att han e sjuk. Haha, ja, det e väl jag som smittat han kanske.. Myste lite och sen gick jag ner och köpte en pizza till sjuklingen. Efter ett tag tog vi oss en promenix till Kristian för att hämta bilen, sen åkte vi hem och såg på film. Jättemysig kväll! Sov ut rejält där idag, sen drog jag mig hem för att göra mig klar för workiii.





Kommentarer
Postat av: Lovisa

Duktig hest! ;)

2009-12-22 @ 01:01:01
URL: http://looviiisaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0