Ibland älskar jag mitt jobb

Har så sjukt sköna kunder ibland så ni ska bara veta. Kan ge er ett exempel på en kund jag hade häromdagen.

En kille kommer fram till kassan med ett nattlinne i handen:
- Är detta Small?
- Nja alltså, det är BH storlekar på de nattlinnena.
- Jaha, men varå...
- Ah, men vet du vad hon har för storlek?
- Ne?
- Men du har väl sett hennes bh?
- Jo..
- A men då vet du väl på ett ungefär vilken storlek hon har? Har hon stora eller små bröst?
- Aa asså, (tystnad) och blicken drar sig ner mot mina tuttar. Stannar en stund... fortfarande tyst.
- Skratt
- aa asså förlåt att jag stirrar på dina pattar men vilken storlek har du?
- Haha, jag har ungefär den här storleken..
- Men vad bra, hon har ungefär som du så då tar jag denna!
- vad bra!


Kommentarer
Postat av: Isa

hahaha..modig kille ändå..som vågade titta på dina brön.:)

2009-12-23 @ 09:51:27
Postat av: Sara

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH :D fan va kul!!

2009-12-23 @ 18:43:32
URL: http://mrshenriksen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0