Home

Älskade ni videon? Aaah, misstänkte väl det;)
Hemma från jobbet nu, galet trött! Började ett och slutade nu vid stängning. Fick mitt schema för December o herregud vad jag ska jobba! GÖTT, så handla en massa julklappar nu gott folk, komsi! Kommer bli galet kul att jobba när det blir mer folk, minns ju hur det var förra året, fast då jobbade jag visserligen med min älsklings-hänni. Den token har ju flyttat till Oslo, så henne jobbar jag ju inte ens med länge.

Gårdagen var mysig föresten, Carro Ida och Lovisa kom hit och kikade på Ugly Betty och Desperate housewives med mig. Sista avsnittet av DH - Spännande!! Längtar tills nästa säsong börjar. Ikväll ska jag bara vara hemma själv , det behövs när man varit social mot folk en hel dag. Just nu kikar jag lite på sammanfattningen av modeveckan i Paris som går på 2an! Efter det ska jag såklart se på Paradise Hotel, mjau!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0