Home sweet home

Eller, känner jag verkligen så?
Jag älskar Stockholm. Det var det bästa jag gjort på länge, denna veckan har känts på tok för kort. Vi har hunnit göra så mycket och tyvärr inte hunnit blogga då som ni kanske förstår, ni har saknat mig antar jag? Fick ju med mig Mikaela hem idag, eller ja hon bor hos Sara. Så jag fick mig sällskap på tåget! Kan summera helgen lite snabbt.

Fredag: Kom fram till Stockholm vid 6 tiden, Mikaela och hennes lillebror mötte upp mig på centralen. Vi åkte hem till henne, lagade tacos och myste framför idol. Kikade även på Twilight som nu mera e min favorit film och Edward e den nya hunken.

Lördag: Åkte in till stan tidigt, gick runt hela dagen för att shoppa kläder inför kvällens galej. Mötte upp Lovisa & Sofia som oxå skulle shoppa. Efter många om och men så hittade alla sin outfit och vi åkte hem till Mikaela. Färgade håret på mig och Mikaela, grät lite (det blev misslyckat) och sedan gjorde oss iordning. Förfestade & spelade spel, nice. Vid 12 tog vi en taxi in till Stureplan och hamnade på Collage. Gött att vi stod på listan, annars hade vi ju inte kommit in, vart en del folk. Det e ganska kul att se vilken skillnad det e på uteställena, det var en kille som hade helt vanliga gympadojor på sig, han kom inte in. hmm, men jag gillart. Väl där inne lyckades vi se en del b-kändisar som Kenza, Kändisfrisören Bobby, Mammas-pojkar Jane och Paradise Hotel Fransesca. Nice! Dans och drinkar blev det sen tröttnade vi på stället och drog vidare för att äta mat.

Söndag: Döda - åkte till Fält Översten och köpte chips - hem - sova

Måndag: En dag på stan, mötte upp Lovisa & Sofia. Lunchade på Wayne's coffee och åkte sedan hem till Mikaelas mamma på Hammarby Sjöstad för att äta middag. Hem till Mikaela och kolla på Rena Rama Rolf med Maja.

Tisdag: Lovisa kom hem till Mikaela vid 11 tiden, efter nån timme drog vi in till St: Eriksplan och hälsade på Jessica på hennes jobb, lunchade där. Drog sedan in till stan för den sista shoppingen. Hem till Mikissen och mys med henne och Lovisa hela kvällen.

Där har ni mina dagar i Stockholm. Nu ska jag äta middag och sedan ska jag leka med David som jag saknat under dessa dagar! Mys skare bli.

Bilder kommer förmodligen imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0