Fredag

Ojojoj. Skojar inte att denna dagen har varit sjukt seg.
Gårdagen började med jobb mellan två till halv 7. Sen kom Elin till jobbet och vi drog hem till mig för att göra oss iordning. Efter en stund kom även Lovisa. Drack och tjöta lite innan vi drog oss till Lipz! För mig blev det en väldigt bra kväll, men vissa saker var väl oväntade;) Följde iaf med D hem vid 1 tiden. Var helt död när klockan ringde klockan 6 imorse och han skulle till jobbet. Men det var bara att hålla sig vaken med honom tills han drog sig vid 7 tiden, då kunde jag somna om i 2 timmar. Sen gick jag hem, duschade och gjorde mig iordning för att gå till jobbet som började halv 11. Var jättetrött verkligen men kom igång när jag fick göra lite roligare saker. Fick stryka några tröjor som jag sedan skulle sätta på några dockor! Det vart ju inget vanligt strykjärn direkt så det var lite kul att lära sig nåt nytt. Brukar vara dekoratören som gör dockorna men idag fick jag äran, KUL! Tycker det e riktigt roligt att hålla på med sånt, så jag funderar på om det kanske är det jag ska utbilda mig till. Dekoratör/Kommunikatör. Håller på att kika runt lite nu, så vi får väl se!:) Ikväll har jag bara varit hemma, slutade jobbet halv 6, fick gå en timme tidigare!

Imorgon ska jag iaf jobba, igen. Dock bara mellan 11 och 14, sen drar jag & David ut till Överby för att shoppa julklappar. Efter det ska jag hem till min syster för att fira jul med familjen. I år ska nämligen alla syskon iväg till deras respektives familjer så det blir jul i förskott istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0