Fredag

Blev ingen bloggning igår, sorry! Men Elin hämtade upp mig vid 3 tiden så åkte vi ut till Överby. Kikade lite bara, blev ingen shopping för min del. Sen åkte vi hem till mig, grejade lite med några papper. Sen mötte vi upp Lovisa och IdaM i stan. Jag & Lovisa gick senare hem till mig och chillade, funderade på om vi skulle gå ut och visst gjorde vi det. Gick hem till min far och hans flickvän och drack några glas vin och några öl. Sen drog vi oss utåt, blev en helt okej kväll, ganska kul! Vid halv 2 gick jag över till D och slaggade där. Nu är jag hemma, ska alldeles strax göra mig klar för att gå till jobbet som börjar kl ett. Slutar vid kvart över 7! Ikväll blir det idol-final, Heja ERIK! Har inte riktigt bestämt mig för vart eller med vilka jag ska se den, vi får helt enkelt se under dagen.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0