Dags för nya tag

Oj, imorgon är det nyårsafton. Fattar ni hur sjukt fort detta året har gått? Jag har så mycket bilder jag vill visa er, men har ingen ork till att lägga ut dom. Så en del har ni fått se iallafall. Mitt år har varit helt fantastiskt. Studenten, balen, studentresan till Magaluf, en underbar sommar som slutade med en tripp till Cypern. Kunde året blivit bättre? Nej, jag tror inte det. Det kan nog bli svårslaget. Nästa år hoppas jag på en bättre hälsa, ska försöka sluta röka igen. Vet inte vad som hände riktigt, jag var ju skit duktig och rökte inte på 3-4 veckor. Men sen dess har jag haft ett helvete, jag fick en hosta som inte har försvunnit än - jag är inne på 11 veckan. Helt sjuk! Men nu börjar den avta tror jag, det känns så. Vad ska ni göra på nyår? Jag ska vara med mina närmaste vänner, vi ska äta middag för att sedan festa till det och sedan gå ner till fyrverkerierna, jag hoppas att det blir en efterfest när det är klart. Jag och Lovisa var på Överby idag, då hittade jag min nyårsklänning. Är inte fullt nöjd med den men så går det när man är ute i sista sekund. Men som vanligt ska jag göra om den, gör det med mycket plagg. Ni ska få se imorgon - före och efter. Färgat håret har jag gjort idag, verkligen nödvändigt eftersom utväxter e det skabbigaste jag vet. Dock hade jag bara en på max 1 cm men man känner sig ju själv ofräsch! Busen är på och jag ska gå och lägga mig. Imorgon väntar en lång dag. Jobb -> Städ->Dusch->Göra sig iordning->Göra mat-> Hem till Jennifer->Tillbaka hit->Ner till fallen-> Efterfest? Får väl se om jag kan slänga in ett litet inlägg imorgon, annars blir detta det sista för detta året. Helt sjukt, men jag ser fram emot ett 2010!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0