Måndag

Inte bloggat på jättelänge nu och jag har egentligen hur mycket som helst att berätta. Men jag orkar inte.. Jag kan säga att jag nyss har varit i cypern med Lill-Ida,vi bokade 2 dagar innan vi drog. Helt sjukt underbart,det var en resa med fest, avkoppling, sol & bad. Precis som vi ville ha det! Kom hem i fredags & färgen har redan försvunnit helt nästan, jag flagnar som en orm. Men det är skitsamma, solar solarium & ska börja med bus. Tänker inte bli vinter-blek redan! Nejnej. Idag har jag varit på Torp med Lovisa. Kom hem med en skinnjacka, en tunika och underkläder. Hur underbart! Nu ska jag med Lillan till stan en snabbis, sen ikväll ska jag leka med Lollo igen.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0