Lör-mån

Lördags jobbade jag mellan 11 och 3, drog mig sedan hem för att städa och göra mig iordning inför kvällen. Alla tjejerna var samlade här vid 7 tiden, spel & massa alkohol sen va kvällen igång! Vid 10 kom David, Ep och hans bror & hans kompis förbi. Jag fick en parfym av D eftersom han hade varit i Alanya i en vecka så köpte han med sig det från taxfreen så jag fick det i födelsedagspresent, söt är han! Vid halv 12 drog vi oss mot Olearys och det blev en hyffsat rolig kväll där inne. Vid halv 2 var jag & ida trötta så vi gick hemåt. Jag städade hela lägenheten & mötte sedan upp D för att sova hos honom, mysigt!

Söndag, vaknade vid 11. Låg & kollade på tv och lagade mat med D. Vid 2 gick jag hemåt och gjorde iordning för kalas för familjen. Sen på kvällen åt jag pizza och mös med tjejerna! Alltid lika underbart.

Idag tog jag, ida och Lovisa bilen till Torp för att shoppa! Kom hem med ett par jeans och skor, i like..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0