Idag

Vaknade vid halv 10, gick upp och satt och pratade med min mor innan jag gick ner för att sola med sara nere vid kanalen. Det vart gött, men blev inte så långvarit eftersom solen försvann bland molnen och jag var tvungen att gå hem och duscha. Vid 2 tog jag bussen till Göteborg för att träffa min syster, fick trevligt sällskap, Jocky & Sandra skulle oxå till Göteborg för att shoppa så jag slapp sitta ensam på bussen. Väl framme gjorde jag och syster stan, kikade i massa butiker men kom bara hem med en kjol, leggings med nitar och en fondation. Men jag var nöjd ändå! Vid 7 tog jag tåget hem eftersom min syster skulle ha grillfest, jag var bjuden men vart inte sugen påT. Så jag träffade Ida och vi gick ner till Strandgatan en sväng. Lovisa kom även förbi oxå! Efter det har vi haft lite fuffens för oss, precis som vanligt.
Jag älskar det och jag älskar er!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0